Posted in Մայրենի լեզու 6

Ստեղծագործական պատում: Դպրոցական վեց տարիներս

Գրել պատում ուսումնառության քո 6 տարիների մասին: Նկարագրել և բնութագրել դրանք: Պատմել տարեցտարի քո աճի, ձեռքբերումների, թերացումների մասին: Ո՞ր տարին ես համարում ամենաարդյունավետը, ամենահետաքրքիրը, ամենակարևորը, ամենաչստացվածը:

Բարև, ես Ժորան եմ և ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում արդեն վեց տարի։ Ես իմացել եմ շատ հետաքրքիր բաներ այս վեց տարում, ունեցել եմ թերացումներ, ձեռքբերումներ։ Եվ կուզեի կիսվել ձեզ հետ այս վեց տարիների ընթացքում ինչ է ինձ հետ կատարվել։

Ես առաջին դասարանում իմացա ինձ համար շատ նոր բաներ օրինակ՝ այբուբենը, գումարում և հանում և այլ ուրիշ բաներ։ Առաջին դասարանում ձեռք բերեցի ընկերներ ծանոթացա դասարանցիներիս հետ և ուսուցիչներիս հետ։ Մենք շատ ճամփորդեցինք տարբեր տեղեր և շատ-շատ նոր բաներ իմացանք Հայաստանի մասին։ Ես նույնիսկ չհասկացա թե ինչ արագ անցավ իմ առաջին դասարանը։

Երկրորդ դասարանում արդեն միքիչ դժվարացավ դասերը բայց միևնույնն է շատ հետաքրքիր էին անցնում։ Սկսեցի ավելի լավ հասկանալ առարկաները քան առաջ։ Մեր դասատուները ինչքան բարի էին երկու այնքան էլ խիստ։ Նորից մենք ճամփորդեցինք տարբեր տեղեր, հաղթահարեցինք բարձրություններ և այլ հետաքրքիր բաներ եղավ այս տարի։

Երրորդ դասարանում մենք անցանք բաժանում բազմապատկում։ Անցանք նաև քերականություն գոյական, ածական, բայ բայց ես այդ խոսքի մասերը շատ չէի կարում տարբերել։ Երբ ես գնացի առաջին օրը մտա դասարան ես տեսա, որ բոլորը փոխվել և մեծացել էին։ Ես սկսում էի ավելի լավ հասկանալ առարկաները, հասկանում էին դրանք բայց լինում էր, որ ես թերանում էի։

Չորրորդ դասարանում դասատուները փոխվել էին մեր հին դասատուները չէին այլ արդեն ուրիշ։ Ես արդեն մեծացել էի, փոխել էի։ Շատ էի կարոտել ընկերներիս և վերջապես տեսա նրանց։ Մենք անցնում էինք հայրենագիտություն և բնագիտություն ինձ թվում էր թե դժվար կլինեն այդ առարկաները, բայց ոչ, նրանք շատ ավելի հեշտ էին քան ես պատկերացնում էի։ Մեր մայրենիի դասատուն փոխվեց, մաթեմատիկայի դասատուն, ես շատ սիրեցի մաթեմատիկայի դասատուին՝ ընկեր Սմբատին։ Դժվարացել էր առարկաները բայց ես կարողանում էի սովորել և հասկանալ։ Բայց ցավոք եկավ կորոնավիրուսը և մենք չգնացինք դասի երկրորդ կիսամյակից բայց հասցրեցինք ծանոթանալ դասատուների հետ և լավ ժամանակ անցկացնել։ Եվ այդպես անցավ իմ չորրորդ դասարանը։

Հինգերորդ դասարանում մենք համարյա չգնացինք դասի կորոնավիրուսի պատճառով։ Ես տխրում էի որ չէինք գնում դասի քանի որ ես շատ էի կարոտել իմ ընկերներին և դասատուներին։ Բայց վերջին մեկ կամ երկու շաբաթը գնացինք դասի և մեր հինգերորդ դասարանը վերջացավ։

Ահա և ես տեղափոխվեցի վեցերորդ դասարան։ Դպրոցը փոխվեց, դասատուները նույնպես փոխվեցին, առարկաները շատացավ, բայց դասարանում ոչ ոք չէր փոխվել։ Ես շատ էի կարոտել բոլորին մանավանդ իմ ընկերներին, մեր դասարան եկան նորեկներ նույնիսկ մեկի հետ ծանոթացա և ընկերացա և նրա անունը Ավագ էր որովհետև նա շատ ընկերասեր, աշխույժ, ուրախ։ Այս դպրոցը ինձ դուր եկավ բայց այդքան չէ ինչքան Արևելյան դպրոցը։ Եվ ահա երկու օրից մենք կավարտենք մեր վեցերորդ դասարանը։

Ամենաարդյունավետ տարին հինգերորդ դասարանն էր, Ամենահետաքրքիր տարին դա առաջին դասարանն էր, ամենակարևոր տարին դա վեցերորդ դասարաններ իսկ ամենաչսացված տարին դա չորրոդն էր։

Posted in Մայրենի լեզու 6

Գործնական քերականություն

  1. Բառաշարքում ընդգծել բայերը:
    Զրնգալ, գազազել, սիրեցյալ, գրոհել, ծխալ, բզզալ, հավելյալ, ջահել, կարդալ, ուղեկալ, շանթարգել, ալարել, կանխակալ:
  2. Բառաշարքում ընդգծել 5 ածանցավոր գոյական:
    Հաճախորդ, անձրևորդ, բացատ, բաճկոն, բանվոր, ծամոն, լուսադեմ, գրպան, իշխան:
  3. Բառաշարքում ընդգծել 5 բարդածանցավոր գոյական:
    Քարածուխ, կրակմարիչ, քաղաքագիտություն, դիմափոշի, դիտորդ, ջրասուզակ, տասնամյակ, լեռնաշխարհ, սփյուռքահայ:
  4. Բառաշարքում ընդգծել հոգնակի թվով 5 գոյական:
    Գրաբեր, սուսեր, գրքեր, լապտեր, կայքեր, հրավեր, պարկեր, երկնաքեր, նվեր, թիեր:
  5. Բառաշարքում ընդգծել գերադրական աստիճանի 5 ածական:
    Խստագույն, շագանակագույն, չարագույն, հզորագույն, նռնագույն, բոցագույն, փոքրագույն, լավագույն, ցորնագույն:
  6. Բառաշարքում առանձնացնել 5 դասական թվական:
    Քսանմեկերորդ, հարյուր մեկ, մեկ չորրորդ, առաջին, չորրորդ, հնգյակ, հարյուրերորդ, երեք քառորդ, իններորդ:
  7. Բառաշարքում առանձնացնել 3-ական տեղի, ժամանակի, ձևի, չափի մակբայ:
    Գաղտագողի, շուրջբոլորը, օրեցօր, ամենուրեք, ամենևին, շատ, բարեկամաբար, այժմ, արագ-արագ, ներքև, հավիտյան, ամբողջովին:
  • Տեղի-շուրջբոլորը, ամենուրեք, ներքև
  • Ժամանակի-օրեցօր, այժմ, հավիտյան
  • Ձևի-Գաղտագողի, բարեկամաբար, արագ-արագ
  • Չափի-ամենևին, շատ, ամբողջովին
  1. Բառաշարքում առանձնացնել 5 հետադրություն:
    Հանուն, առթիվ, պես, առանց, նկատմամբ, նախքան, հօգուտ, հետ, համար:
Posted in English

A letter

Hi!

Hello from San Francisco! I’m in a good class, so I’m really happy. There’s a new boy in our class called Brad. He’s very small, he’s got dark hair and green eyes. He’s really funny and his mom is a famous film director.

There’s also a new English teacher, Mr Allan.

No, he hasn’t got dark hair and green eyes. And he isn’t really funny!

What about you? I’ve got lots of questions. How are you ? How are things at your school ? Are your friends fun ? Are your teachers interesting ? Are you happy there ?

Mail me soon!

PS Here’s a photo of me with my friends.

Jessica

Posted in English

English

Dear Steve

I’m confused and I’m angry, very angry about yesterday. It isn’t the first time, is it? Sometimes you do really stupid things , and then I get scared or angry.

Your text message today says that you still love me. Well sorry, but it’s too late. I don’t love you any more. Don’t visit me again. Don’t write and don’t phone. I’ve got a new boyfriend, so leave me alone. It’s all over for us.

Goodbye

Julie