1.Բառերը բաժանի՛ր բաղադրիչների և գրի՛ր բառերի տեսակները (ըստ կազմության)․
- դժգույն-դժ (ածանց), գույն (արմատ)
- գունավոր-գույն (արմատ), ավոր (ածանց)
- խաղաղություն-խաղաղ (արմատ), ություն (ածանց)
- անկախություն-ան (ածանց), կախ (արմատ), ություն (ածանց)
- չկամ-չ (ածան), կամ (արմատ)
- ամպոտ-ամպ (արմատ), ոտ (ածանց)
- միտք-միտ (արմատ), ք (ածանց)
- գետափնյա-գետափ (արմատ), նյա (ածանց)
- հորդառատ-հորդ (արմատ), առատ (արմատ)
2․ Բաց թողած տեղերում լրացրու գ, կ, ք (անծանոթ բառերը բացատրի՛ր ․ բառարանով)․
Անհոգի, բարկ, բարվոքել, բացականչություն, բերանքսիվայր, գլխահակ, գոգնոց, զուգեր. , կարգապահ, հագնել, հեքիաթ, քսուկ , ագցան, երգել, երկարաձիգ, զուգորդել, ընդերք, թագակիր, թաղիք, թանգարան, թանկարժե., թարգմանիչ, թնջուկ, իգական, ժանիք, լեգեոն, լկտի, ծակել։
3. Տրված բարդ բառերի առաջին արմատները փոխելով՝ նոր բարդ բառեր ստացի´ր:
Վարդագույն, ճերմակահեր, օձաձև, արշավախումբ, շիկահեր, շղթայակապ, գրասեղան, գետափ, սառնասիրտ, բարեկամ, արշալույս, պարասրահ:
Գույնզգույն, շիկահեր, նմանաձև, նվագախումբ, ճերմակահեր, երկաթակապ, խաղասեղան, ծովափ, քաջասիրտ, ինքնակամ, վերջալույս, մարզասրահ:
Բառաշարքում գտիր և խմբավորիր գոյականները, ածականները, թվականները, դերանունները և բայերը:
Կղզի, խորհրդավոր, կարմրել, երեսուն, օր, անանուն, հինգերորդ, նա, դարբին, այդ, ասել, արձակուրդ, վախենալ, վախկոտ, վախ, մենք, երգել, խորհուրդ, կարմիր, տասական, երգ, այդպիսի, լավագույն, իր, դժբախտանալ, դժբախտ, միմյանց, ով, հարյուր, հարյուր յոթ, տասնամյա, տասնամյակ, նվագել:
- Գոյական-կղզի, օր, դարբին, արձակուրդ, վախ, խորհուրդ, երգ, տասնամյակ։
- Ածական-խորհուրդավոր, անանուն, վախկոտ, կարմիր, այդպիսի, լավագույն, դժբախտ, տասնամյա։
- Թվական-երեսուն, հինգերորդ, տասական, հարյուր, յոթ։
- Դերանուն-նա, այդ, մենք, իր, միմյանց, ով։
- Բայ-կարմրել, ասել, վախենալ, երգել, դժբախտանալ, նվագել։
Տրված գոյականներից կազմիր մեկական ածական ու բայ:
Սարսափ-սարսափելի, սարսափել
բան-անբան, բանել
հարց-հարցասեր, հարցնել
դադար-անդադար, դադարել
գույն-գունավոր, գունավորել
աղմուկ-աղմկոտ, աղմկել
դաս-դասասեր, դասավանդել
ծաղիկ-ծաղկավոր, ծաղկել
պատում-պատմական, պատմել